Vegeta este cel mai bine vanduta baza de mancare deshidratata din Europa! A fost oficial confirmat de renumita agentie Nielsen, pe baza rapoartelor periodice – evaluari conduse in magazine*. In peste sase decenii de la crearea sa, Vegeta a asezonat nenumarate feluri de mancare, inspirand milioane de consumatori si generand noi experiente culinare, castigand inimile consumatorilor din Europa si din intreaga lume. Datele despre vanzarile de condimente au fost colectate din 31 de piete din Europa in perioada august 2019 – iulie 2020. Rezultatul total a demonstrat ca Vegeta ocupa primul loc ca volum al vanzarilor in categoria bazelor de mancare deshidratate.
Brandul Vegeta, recunoscut drept cel mai bine vandut in categoria bazelor de mancare universale, include produsele Vegeta Original, Vegeta Gaina, Vegeta Bors, Vegeta Natur, condiment si mono-condimente.
Succesul de piata al brandului Vegeta se bazeaza pe aromele premium care imbogatesc felurile de mancare cotidiene ale consumatorilor sai. La crearea sa, Vegeta a fost considerata o noutate absoluta pe piata, si o inovatie care a devenit atat de semnificativa pentru consumatori incat a fost curand copiata de brandurile culinare globale. Oricum, isi pastreaza originalitatea in ceea ce priveste calitatea si aroma, iesind in evidenta pe piata si castigand titlul de cel mai bine vanduta baza de mancare din Europa! Secretul consta in marketingul sau excelent de-a lungul deceniilor pe un numar mare de piete, de asemenea in permanenta modernizare si adaptare la noile tendinte ale pietei in design, ambalaj sau dezvoltarea noilor produse.
Tinand pasul cu necesitatile si preferintele alimentare ale consumatorilor moderni, Vegeta pune la dispozitia acestora solutii noi si urmeaza cele mai actuale tendinte nutritionale. Este prezenta pe mai mult de 60 de piete din lumea intreaga, fiind o sursa de inspiratie pentru milioane de consumatori in procesul zilnic de preparare a felurilor de mancare, servind idei culinare prin intermediul numeroaselor sale retete.
* “Aceasta afirmatie are la baza informatiile colectate de Nielsen in cadrul masuratorilor efectuate in magazine din 31 de tari din Europa (Austria, Belarus, Belgia, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Cehia, Danemarca, Estonia, Franta, Grecia, Croatia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Olanda, Norvegia, Germania, Ungaria, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Macedonia de Nord, Slovacia, Slovenia, Serbia, Spania, Suedia, Elvetia si Ucraina) in care Vegeta a fost brandul numarul 1 in ceea ce priveste volumul vanzarilor in categoria bazelor de mancare deshidratate in perioada august 2019 – iulie 2020 (copyright © 2020, The Nielsen Company, toate drepturile rezervate).”