Inima din logo-ul Podravka este simbolul atentiei pe care Podravka o acorda consumatorilor si angajatilor, precum si tuturor celor carora le pasa de compania noastra. Cu oamenii crestem, cu oamenii ne dezvoltam. Acordam o atentie deosebita protectiei mediului si dezvoltarii societatii. Suntem mereu atenti la nevoile dumneavoastra si va oferim constant idei noi pentru a va ajuta. Ne conducem dupa principiile unei dezvoltari durabile, ceea ce in practica se traduce prin utilizarea optima a resurselor, reducand la maximum deseurile.
Am creat numeroase brand-uri pentru dumneavoastra, brand-uri de care v-ati bucurat de-a lungul anilor. Increderea dumneavoastra justifica cea mai buna calitate.
Vegeta, supele Podravka si Lino sunt branduri-le de care majoritatea oamenilor din intreaga lume se bucura cel mai mult. Branduri-le companiei Podravka au primit numeroase premii, precum Superbrand si Superior Taste Award, atat in Croatia, cat si in alte tari europene. Cu toate acestea, cel mai mare succes al nostru este faptul ca suntem invitati zi de zi in casa voastra si ca va bucurati de produsele noastre.
Noi consideram ca la masa noastra nu se afla consumatori – ci oaspeti. De aceea, de atatia ani, oferim consumatorilor nostri doar produse de inalta calitate, preparate cu grija si din toata inima.
Od Europe, Amerike i Azije do Australije i Afrike, Podravka je prisutna na svih pet kontinenata. Kroz snažnu distribucijsku mrežu, naši proizvodi nalaze put do stolova od Jadranskog do Baltičkog mora. S pojedinim tvrtkama razvijamo strateške saveze i omogućujemo im da svoje proizvode, putem naše mreže, distribuiraju na nova tržišta.
In peste 50 de tari, Podravka are un rol important in strangerea familiilor in jurul mesei. Datorita increderii in noi, brandul Podravka este lider in regiune si una dintre cele mai respectate companii din Europa. Activitatile noastre principale se desfasoara in domeniile alimentar si farmaceutic.